کلینیک گیاهان دارویی ارمغان جالینوس

درمان قطعی دیابت ، آرتروز ، میکروب معده ، کیست های رحمی و ...

کلینیک گیاهان دارویی ارمغان جالینوس

درمان قطعی دیابت ، آرتروز ، میکروب معده ، کیست های رحمی و ...

درمان قطعی دیابت ، آرتروز ، میکروب معده ، کیست های رحمی و عروق کرونر قلب ، کم خونی (آنمی) با استفاده از روشهای طب سنتی . با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و تایید مراجع قانونی برای تولید و فروش داروهای صد در صد گیاهی .

بایگانی
شرکت ارمغان جالینوس (www.jalinoos.com) ، تولید کننده داروهای صد در صد گیاهی برای بیماری های صعب العلاج با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی می باشد .
از انواع بیماری هایی که این شرکت پس از تحقیق و مطاعات و آزمایشات گسترده و طولانی مدت ، موفق به ارائه درمان برای آنها شده است می توان به :
1- دیابت : با ارائه ی داروی آنتی دیابت برای اولین بار در جهان موفق به مهار و بهبودی کامل این بیماری شده است

2- آرتروز (آرتریت روماتوئید) : با ارائه ی داروی آنتی آرتروز برای اولین بار در علم پزشکی موفق به درمان و مهار دردهای ناشی از این بیماری بدون عمل جراحی و استفاده از داروهای شیمیایی و یا تزریق ژل موضعی شده است .

3-کیست های رحمی و تخمدانها : موفق به ارائه ی داروی آنتی کیستیک برای درمان قطعی کیست های رحمی و نابودی این بیماری در مدت زمان کوتاه بدون جراحی و برداشتن رحم و تخمدانها ... برای اولین بار

4-میکروب معده : ارائه داروی آنتی پیلوری برای درمان و مهار بیماری میکروب معده ( هلیکوباکتر پیلوری ) و از بین بردن قطعی علایم این بیماری .

5- باز کردن عروق کرونر قلب : ارائه داروی آنتی کاردی برای اولین بار درمان گرفتگی عروق کرونر قلبی بدون نیاز به انجام آنژیو گرافی در مدت زمان چند هفته فقط با داروهای گیاهی ...

6- درمکان کم خونی مزمن : ازائه داروی آنتی آنمی برای درمان و از بین بردن علایم کم خونی مزمن در افراد (آنمی)